Rejestry, ewidencje, archiwa
W Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej prowadzi się następującą dokumentację, rejestry i ewidencje:
- Zarządzenia dyrektora poradni.
- Dziennik korespondencji pism przychodzących i wychodzących.
- Wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży korzystających z pomocy poradni.
- Dokumentacja diagnoz i terapii dzieci i młodzieży.
- Dzienniki zajęć pracowników pedagogicznych.
- Rejestr wydanych opinii.
- Rejestr protokołów posiedzeń zespołów orzekających.
- Rejestr wydanych orzeczeń.
- Księga protokołów rad pedagogicznych.
- Ewidencja pieczęci i pieczątek.
- Ewidencja środków trwałych.
- Ewidencja pozostałych środków trwałych (ewidencja ilościowo-wartościowa, ilościowa).
- Ewidencja wartości niematerialnych i prawnych.
- Księgozbiór.
- Księgi rachunkowe.
- Uchwały Rad Pedagogicznych.
- Rejestr udzielanych upoważnień.
Archiwa:
- Składnica akt Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Radomsku
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 07-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 980